Tmavnuti monitoru

Pavel Kutina pkutina
Středa Březen 17 14:35:30 CET 2004

Pouzil jsem leteckou preklizku a robot funguje taky :).
Nakonec modelar ma k preklizce blize nez k plexi
a kdyz se hezky nalakuje a popripade vytmeli nerovnosti  ...

Jinak bezne prodavana prkenka letecke preklizky 5mm stoji
necele kilco a je to odhadem tak pul ctverecniho metru.

Prolakovat polyuretanovym lakem na zaver jiste neuskodi.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Kamil Rezac [mailto:krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz]
Sent: Friday, August 30, 2002 2:10 PM
To: HW-News
Subject: OT:plexisklo

Nevite nekdo kde sehnat za rozumne penize 5mm plexisklo? Muze byt
poskrabane, vcelku libovolne barvy (chci to na korpus robota). Cena z
Bauhausu, maxu.... cca 1500/m^2 se mi pro dane ucely zda trochy
premrstena. Potrebuji 2ks cca 20x30 cm, 2ks 10x20cm a spusty malych
kousku (asi 6x6 cm).

Predem dik za jakoukoliv radu.

KR