Samopajeci drat

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:55 CET 2004

Hello radek,

?ter?, 2. dubna 2002, you wrote:

zalezi, na co ho potrebujes. Ja jsem ho koupil na
http://www.cuprum.cz/page5.html, a chtel jsem ho pouzivat na bastelni
do bastldesky. Bohuzel, je to nepouzitelne, protoze mikropajka tu
izolaci nedokaze orat tak, aby se rozpadla. Takze bych to musel
letovat pistoli. Pokud by se ti podarilo nekde sehnat
drat jehoz izolace se tavi pri nizsi teplote, tak mi dej prosim vedet.

rk> Ahoj Mate nekdo predstavu kde se da koupit samopajeci drat?
rk> Nejlepe v Praze. Zkusil jsem GME, GES, elektro na Francouzske
rk> ulici, COMPO ve Vaclavske pasazi a nic. Posledni oslavne vykriky
rk> jsem zachytil na HW serveru asi z roku 1999 a to ve prospech
rk> COMPO. Pripadne kdo to muze vyrabet?

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic