datasheet

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:53 CET 2004

Hello vicek,

p?tek, 19. dubna 2002, you wrote:

Uz jsem to vyresil. V tom spinanem zdroji byla TL431 pro rizeni zpetne vazby,
tak jsem tam dal misto odporu trimr, a nastavil ho na 6.5V

vrocc> Jedine byste musel pouzit nejaky jiny stabilizator, ktery ma
vrocc> mensi ubytek.  Zkuste zmerit kolik Vam zere napeti.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic