Re(2x): Re(2x): datasheet

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:53 CET 2004

Hello vicek,

?ter?, 23. dubna 2002, you wrote:

vrocc> Co jste tam proti tomu memu zapojeni delal za zmeny?

vrocc> Kolik nabijite clanku, jakym proudem a jake mate odpory v delici.

Napajeni  6,6V  ze spinaneho zdroje, 2ks NiCd clanky (2 nabijecky jsou
spojene  paralelne,  ale  to  by  snad  nemelo  vadit  - vynechal jsem
usmernovaci  diody).  Odpory:  2,4ohmu, 82k a 43k v delici. Opravdu to
preleza  2V.  Dioda  sviti, napeti klesne pod 2V. Dioda zhasne, napeti
klesne pod 2V. Ale nejak nevim proc.

vrocc> Tohle je opravdu divne. Jedine co mne napada ze prelejzate hranici 2V na
vrocc> delici ke konci nabijeni. Tim by se to mohlo cele rozkmitat. Jakmile totiz
vrocc> prelezete tak se prejde do udrzovaciho rezimu, ale nedojde k ukonceni
vrocc> nabijeni, a pak to chvilku trva nez napeti na clancich samo klesne pod 2V na
vrocc> delici a v tu chvili se zase zapne rychlonabijeni ale pak staci jiz jen mala
vrocc> chvilka aby se znovu prelezla hranice 2V a cele se to opakuje.

vrocc> Zkuste premerit kolik mate na tom delici kdyz vam to takhle blbne. Pokud to
vrocc> bude okolo 2V tak je to jasne a chce to zvetsit ten horni odpor v delici.
vrocc> Ja ty odpory vzdy navrhuji tak ze mam na delici napeti jednoho clanku. Tedy
vrocc> pro ctyri clanky je to v pomeru 1:3.

vrocc> Na to ze je tam asi 5 soucastek vam to dava docela zabrat... :-)

To teda. Jestli to neni prave proto :-)

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic