Ztraty - prikon pocitace

AZE eltex-km
Středa Březen 17 14:33:37 CET 2004

Je to specialitka - ?idlo teploty, pou??van? pro svou l?ci v Sov?tsk?m
svazu (dnes mo?n? taky). je to podle normy GOST. n?kde mo?n? budu m?t
kalibra?n? tabulku (nenajdu ji ale hned, pou??val jsem ji p?ed 15ti
lety), ale zkus se pod?vat na rusk? weby pro m??en? a regulaci (KIPiA -
kontrolnyje izmeritelnyje pribori i avtomatizacija).
hodn? ?sp?ch?

Petr ??k p??e: