win3.5

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:36 CET 2004

Pavel Brychta wrote:

> Tady mi trochu neda, abych si nepopichnul :)))

> To Microsoft prodava starsi licence? Kde se daji koupit a co stoji?
> Patrne jste ani Vy necetl licencni ujednani, nebot dle nej nekupujete
> sw, ale pravo na jeho uzivani a tudiz nemate pravo jeho dalsiho prodeje.
> (Tedy pokud se nepletu, pokud ano, tak se rad poucim...)

toto je doba pripominka. plati i v pripade, ze prodam nebo koupim
nerozlepeny a tedy nepouzity program? je tim mysleno neposkozene
ORIGINALNI baleni. nerozlepenim nemohlo uzivaci pravo vzniknout.

dale - jak se mam domoci sveho uzivatelskeho prava, pokud zhavaruje SW
/u mrdvo$oftu nic neobvykleho/ a mam neopravitelne poskozene instalacni
i zalozni medium?????

podle zakonu doposud alespon deklarativne svobodneho CESKA vsechna
smluvni ujednani, pokud jsou v rozporu s platnymi CESKYMI zakony, jsou v
techto castech neplatna /nezanika-li platnost cele smlouvy/. nebo tady
plati jine zakony??????

vite ze se skupina TRI SESTRY dopustila trestneho cinu, kdyz se
demonstrativne zrika autorskych poplatku?????