Re(2x): RC soupravy pro modelare a vymenne krystaly

AZE eltex-km
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

500,- za krystaly je zlodejna, me delali na zak?zku
krystaly v Hradci, bylo jich sice v?c, ale ve stejn?m
pouzdru jako modelarske (13,500.000 KHz),
a staly jen 39 bez DPH.
Myslim ze kusove mnozstvi navic beznych frekvenci
udelaji radove za 100 Kc.
AZE

----- Original Message -----
From: <Martin.Landa@pvt.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, April 16, 2002 9:02 AM
Subject: RE: Re(2x): RC soupravy pro modelare a vymenne krystaly

Take mam Hitec a dal jsem za krystaly 500Kc. Zniceny krystal jem jiz videl a
nemusi dojit ke zniceni jen narazem (treba pri kombatu) nebo havarii, ale
caste vymenovani muze poskodit uchyceni vyvodu prochazejici sklenenou
izolaci, pak lehce praskne ta kremikova desticka a je to v haji.

---
Odchoz? zpr?va nebsahuje viry.