OT: Prijimaci pohovor OT

auro auro
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

jasn?, pak to vypad? jako n?kdy v t?to konfe?e. jeden o koze a druh? o voze.
nebo jako v nov?ch EU norm?ch, kdy si p?ekladatel plete rezistanci a impedanci,
stejnosm?rn? a st??dav? proud s v?konem a nap?t?m.
on p?echo??k s 10ohmy ve slaboproudu nic, nen? ale pokud p?es n?j te?e 1000A, je
to n?co jin?ho.

Tony p??e: