Ma nekdo zkusenosti s AD8343 ?

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:20 CET 2004

Ahoj vsichni,

Nemate nekdo zkusenosti se smesovacem AD8343 ? Podle datasheetu je to
naprosto dokonala vec (0 - 2,5GHz, vstupni IP3 = 16,5dBm !!! ,konverzni zisk
je cca 7dB) a navic u nas stoji cca 270kc bez DPH coz je velmi prijatelne.
Na i-netu jsem s nim ale nenasel zadne publikovane aplikace. Tak me udivuje,
ze se tak krasna soucastka nepouziva. Neni tam nejaky zakopany problem,
ktereho jsem si nevsiml?
Me by se libilo dat ho na druhy smesovac toho meho spektralniho analyzatoru.
Jeho pouziti by mi prineslo zvyseni dynamickeho rozsahu cca o 10 - 15dB
(jeste to budu muset presne spocitat) coz jiste stoji za to. Ted jsem tak na
55 - 60dB. Ono to sice ukaze i 70dB, ale zretelne uz to neni linearni.
Vstupni kmitocet bude 2,1GHz, oscilator 2,1GHz - 70MHz, vystup 70MHz.
Prehledl jsem nejaky problem ?

Mimochodem ty logaritmicke zesilovace od AD co jsme o nich diskutovali
nedavno jsou vynikajici - chodi to s nima mooooc dobre.

	Martin - OK1UGA