Re(2x): datasheet

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 14:33:02 CET 2004

Diky,

par znamych po mne chce nabijecku, nabijecku s MC33340 mam doma, jenom jsem
se do toho ty NiMH bal dat. Ten ubytek muze byt u NiHM opravdu mensi, proto
treba MAX712 vypina pri nulovem prirustku napeti v urcitem case. Ale zkusim
to.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of vicek.radek@ozjc.cpost.cz
Sent: Monday, April 08, 2002 2:36 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re(2x): datasheet

Naprosto bez problemu. Vypina naprosto spolehlive oba typy. Dokonce v DS
jsou uvedeny oba typy aku.
Navic si myslim ze i NiMH ma prakticky stejne -deltaU.
Pouzivam do digitaku Sanyo NiCd 1000 a NiMH 1600. Nabijeci proud mam napevno

na 650mA a prvni jsou nabite za 2h a druhe 3:15h. Nekolikrat jsem se
nachomytnul primo k vypnuti a baterie jsou tak akorat ze skoro nepoznate ze
jsou vlazne. Takze asi opravdu vypina ve spravnou dobu. Po dobu nabijeni
jsou baterie studene a az tesne pred vypnutim se malinko ohreji jak jsem
psal.

Jen je treba dat ten delic malinko tvrdsi jinak ma nekdy na nem nakmitavat
nejake rusaky a pak to nahodne vypina nabijeni.

RadekCX