Ztrátový výkon

Horký Aleš HorkyA
Středa Březen 17 14:33:01 CET 2004

Vazeny pane AURO a ZALOHA,

osobne Vas asi neznam, ale prosim Vas, aby jste zanechali sve pripominky.

Byl jsem u toho, jak se urcoval novy moderator konference a jsem rad, ze se
tak stalo.

Cilem neni omezit pocet prispevku technickeho razeni, podavanych zprav, sem
tam nejake te propagace, ale omezit prisun prispevku toho typu, jake hlavne
Vy dva podavate.

Mozna byste teto konferenci nejvice prispeli, kdyby jste odhlasili telefon a
zalezli do dobre odstinene kovove krabice, kde internet ani nepachne.

A sem tam nejaky preklep NEVADI, nekdy piseme rychleji nez myslime, a
vetsinou jsme technici a ne ucitele cestiny.
Standa jiste myslel - nabirame  sily po AMPERU - byly to totiz dosti narocne
4 dny a stovky kilometru za volantem. Mohu to potvrdit, byt vystavovatelem
neni jednoduche.

Co se tyce smejdu ! Prosim popiste mi technicky oc jde. Mozna by bylo lepe
to zduvodnit nekolika vetama - poucime se vsichni. Ze slova SMEJD nic
nevyctu.

Nektere temata, i kdyz zdanlive nejsou technicke, jsou prinosem pro
ctenare - napr. tema ZDA-LI STUDOVAT - myslim, ze stalo za procteni -
bohuzel se pak zvrhlo do politikareni, ...

A pokud mohu poprosit nektere pisatele - PODEPISUJTE se

S pozdravem
          ing. Jan Galuszka (0603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , T?rlick? 475/22, 735 35 Horn? Such?
Tel/fax: +420-69-6425819, mobil: +420-603-531605, E-mail:
FANDA@ELEKTRONIKA.CZ ,  WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
I?O: 62301802, DI?: 370-62301802
v p??pad? pobytu v Polsku a v pr?b?hu veletrhu INFOSYSTEM Poznan pou??v?m
mobil SIMPLUS 0048-691 293000