uP s moznostou updatu firmwaru - CCS

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 14:33:00 CET 2004

Diky za informace, dost vazne o nem uvazuju. Taky uz me ten assembler PICu
nejak nebavi.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Ing. Radoslav Chovan
Sent: Friday, April 26, 2002 1:02 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: uP s moznostou updatu firmwaru - CCS

Assembleru na PIC mam uz dost, tak som siahol po C-ku. Prekvapil ma ze mal
zabudovane funkcie navyse. Oproti klasickemu C. Je to super. Dost
komplikovanu aplikaciu som napisal za 4 dni. A fungovalo to spolahlivo, az
na ten zapis do flash o ktorom som pisal. Obisiel som to potom vyuzitim
datove EEprom. Zatial docasne.
Nemusite vediet o danom procesore nic a pisete. Samozrejme som lenivy
clovek, tak som pouzil MPLAB a prekladal som to rovno v nom.  No a
programoval som s PROMATE2. Debuger uz davno nepouzivam.  Nejak mi ho
netreba, ladim si to po rs232. Tak neviem ako ide.
V kazdom pripade CCS doporucujem.

Ing. Radoslav Chovan
www.3d-vr.sk
chovan@3d-vr.sk