Chytry elektromer

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:32:27 CET 2004

  Zdravim!

 Cislo normy o popise toho rozhrania - optickeho + protokol je:

 IEC 1107
alebo STN EN 61107 (Slovenska technicka norma)

Inak: komunikacia nemusi byt len opticka - v norme je popisana aj
specifikacia prudovej slucky: osobne som vsak taky elektromer
nevidel (iba jeden, co tu mame vo firme - vlastny vyrobok co som
navrhol a potom to padlo do zabudnutia ;-) - ale funguje).

 S pozdravom
                              Igor

> Ovsem, jak je to RS232/optika udelane jsem tam nenasel. Mohl byste poskytnout blizsi informace?

> Me nejde o zadne piratstvi. Jen platim za elektrinu docela dost, tak bych chtel presne analyzovat, kde nejvetsi spotreba vznika, a posleze ji zkusit nejak omezit. Uvazuji i o tom, ze si zazadam o tarif s nocnim proudem, ale vzhledem k tomu, ze v panelaku se to dost spatne dela, chci, nez do
toho uredniho martyria pujdu vedet, jestli to bude mit podstatny vliv na poplatky.
> Idealni by pro me byl graf prubezne spotreby.
>

> 					Jakub Serych

-------------------------
Ing. Igor Cesko
Hardware & Software