ROZLOUCENI - budete mit klid

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 14:31:58 CET 2004

I ja jsem za to aby to nevzdaval. Vzdyt nejde o nic jineho nez si vytvorit
urcity vztah a pravidla (ty nejdulezitejsi jsou samozrejme jiz dana).
Nedivte se, ze v konfere, kde vladlo po urcitou dobu bezvladi dojde k
takovymto reakcim. Ja si myslim, ze i pan Holecek si z kritizujicich
prispevku vezme neco pro sebe. Nikdo nejsme bez chyby, ale i admin by mel
dodrzovat urcita pravidla. Napr. odmazavani ( na to jsem v konfere reagoval
a je to samozrejme jen detail).
Nebylo by ovsem od veci se trochu zabyvat i nasim rodnym jazykem. Ja jsem
jinak
velmi tolerantni a doposud mi nevadily zadne prispevky. Nad nekterymi clovek
proste mavne rukou. Vzhledem k tomu, ze mam docela siroky obecny rozhled,
tak si rad poctu ve vsech prispevcich a i proto jsem jeste v nekolika
dalsich konferencich. Pridavam se k dalsim prispevkum, ktere stavi tuto
konferenci do velmi zajimave pozice.

TATO KONFERENCE SE SVYM PRIROZENYM VYVOJEM STALA KONFERENCI NEJEN UZCE
ODBORNOU, ALE "ODBORNOU A INTELEKTUALNI"

a to je podle mne velmi zajimave. Pri dnesnich pomerne rychlych pripojenich
se primlouvam za zachovani jejiho image. Moderovat ANO, ale budme
tolerantni. Pokud chcete tuto konferu vratit jen do uzkych odbornych
mantinelu, tak asi zklamete mnoho jejich uzivatelu. To uz vyplynulo i z
jinych prispevku.

Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz