Digi sat OT

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:31:42 CET 2004

Nejsem zadny zaryty audiofil, ale s tim naprosto nesouhlasim.
Mozna v porovnani s umelohmotnym gramofonem na vezi universum, first a pod.
superznacky.
Pokud mate gramofon kvalitni a novou jehlu, dobre osetrovane desky a
kvalitni RIAA predzesilovac, je zvuk nesrovnatelny s necim co je vystaveno
na prncipu psychoakustiky, tj (zjednodusene) myslim ze slysim neco co tam
neni.
Jakub