program

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:30:43 CET 2004

Zdravim.

Zkuste PIC16F87x (x = 3,4,6,7) ktery ma 10bit ADC
primo v pouzdre a take tim ziskate i vice pameti,
ktera se Vam tady jiste hodit bude. Jinak neni duvod
se jich jakkoli bat, je to stejne jako jakykoli jiny PIC,
jen tech pinu a funkci maji vice, ale po prostudovani
PDF se myslim s nimi zzijete velice rychle a rad.
Jinak 20MHz verze pro slozite veci jako je tato lze
jen doporucit.

Nevim zda ovladate i 51, pak by asi v uvahu prichazelo
neco jako ADuC812 od ANALOG, ktere muzete obdrzet jako
vzorky k objednani primo z jejich webu a i prisly spolu
s ADuC816 po 2 ks zdarma az na muj stul. K temto
obvodum se da navic pripojit i obri RAM pro data, tedy
pro vzorky dost mista. Ackoli jsem je ke sve nelibosti
z casovych duvodu jeste nestihl ani zapojit na kus desky,
uz zhruba vim co s nimi budu delat :). No a nakonec i
rychlost samplovani je u techto "broucku" velice hezka
 - tedy dle PDF, praktickou zkusenost s nimi zatim bohuzel
nemam, pokud se nepocitaji neustale pohledy na ne :).
A 12bit ADC je take moc hezka vec - tim uz se da i slusne merit.
Otazka je, jak rychle to potrebujete zpracovavat, tedy vlastne
jak casto, aby se to dalo stihnout.

Tedy volba vhodneho chipu zde jiste bude velice dulezita
a PIC16F84 nebo PIC16F628 je tady myslim jedna z nejhorsich.
Pokud si chcete usetrit praci a problemy, venujte vyberu chipu
opravdu velikou pozornost a neberte prvni co je jen proto,
ze vite presne jak na to - kdo to bereme vazne lezime v "literature"
kazdy vecer, takze nebudete sam koho samostudium potka
a neni to ani zadna ostuda se ucit, nikdo nevi vsechno :).

--
Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Marek Pavl?" <marekpavlu@mybox.cz>