RC soupravy pro modelare a vymenne krystaly

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 14:30:30 CET 2004

Technicky to neni zadny problem, ale vyber soucastek (perspektivnich) je
mizivy! (asi nikdo to nebude stavet z tranzistoru... :-)
Napr. motorola prestava vetsinu IO s timto urcenim na techto frekvencich
vyrabet a jinde je to taky bida!
JP