Barevne displeje

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:11 CET 2004

Kdyz jsem byl tak pred tak dvema lety v GM, prohodil jsem s prodavacem
par slov pri koupi modrych LED a rikal, ze brzy budou k mani i modre
sedmisegmentovky. Ovsem je fakt, ze jsem o nich od te doby ani neslysel.

Pak je jasne, ze kdyz Vam nekdo neco takoveho rekne, uz Vam to nejak zustane
v podvedomi ze to existuje, no a po Vas to ted nekdo chce :). Ale jiste se v
GM
muzete zeptat, kdyz o necem takovem prodavac vedel ..., ale treba se budou
taky divit :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Snail Instruments [mailto:snail@iol.cz]
Sent: Wednesday, April 24, 2002 10:12 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Barevne displeje

Obcas dostavam kuriozni dotazy, treba nekdo bude vedet: da se koupit
alfanumericky LCD displej s jinym, nezli zlutozelenym podsvetlenim v kusovem
mnozstvi? Treba cerveny, modry, modrozeleny, pripadne zluty nebo oranzovy.
Nemusi to byt pres pult, staci na objednavku, ale aby byla moznost objednat
par kusu opakovane, jeden vzorek a pak 500ks nic neresi.

A co modre sedmisegmentovky?

(Obcas mi vrta hlavou, kam ti zakaznici na takove napady chodi :-).

J. Hanzal