ADMIN STOP

Kice kice
Středa Březen 17 14:29:47 CET 2004

Hello Pavel,

Wednesday, April 24, 2002, 1:44:02 PM, you wrote:

> Pokud to ma tahnout soubory z jineho adresare, nez korenoveho, tak
> odvazne pise hlasku "Can't compile file W:\MOD51\NET485\NET485.ASM:File
> path error."

S timto problemem jsem se nesetkal (mam W2K). S ostatnim, bohuzel,
nezbyva nez souhlasit.

> Kdyz uz odvazlivec upravi vsechno tak, jak to vyhovuje tomu de....
> prostredi, tak kontruje nekolika okny "Can't load debug info" a pri
> pokusu o zobrazeni "mixed", nebo nedejboze vlozeni breaku do zdroj. kodu
> to zobrazi maximalne disassembling.

"Mixed mod" a breakpointy mi funguji, ale ma to hacek. Zacalo to
fungovat az potom, co jsem oprasil starsi verzi "Keila" (na cislo verze
si ted nevzpomenu, musel bych se podivat). Tzn., ze u novejsich verzi "Keila"
zrejme doslo k nejake zmene ve formatu OMF souboru a autori software
emulatoru to nezaregistrovali. Kompatibilni to tedy je, ale pouze pro starsi
verze OMF :-(.

> Nema nekdo nejake lespi zkusenosti, popr. neni s nimi nekdo v kontaktu?
> Jinak asi pujdu zpet do GM jim to obouchat o hlavu :(((  (a to jsem se

Takze zkusenosti lepsi nemam, bohuzel. Ale naucil jsem se s tim zit a
jinak jsem vcelku spokojen. Drive jsem ladil programy pomoci vselijakych
udelatek a simulatoru EPROM, takze nyni je to o necem jinem. Nutno ale
podotknout, ze jsem "jednoclenna firma" a to jeste spise jaksi na VPP.
Pro profi praci to asi opravdu neni (profici se zrejme musi podivat
jinam a v jinych cenovych hladinach).

Jeste jsem objevil jednu 'vlastnost': emulator mi funguje pouze pripojim-li
ho primo na port pocitace. Poprve jsem emulator pripojil pres datovy
prepinac. Prepinac je mechanicky 4-polohovy (prepinam tiskarnu, LabProg a
SIMEPROM - vse funguje bez problemu), a k PC je pripojen asi 0.5 m dlouhym
kabelem (25 zil). Po asi 10 minutach zacala kolabovat komunikace s emulatorem
az soft prohlasil, ze emulator neni pripojen. Po vypnuti a 'vychladnuti' zase
tech 10 minut normalne fungoval. 'Problem' jsem nakonec musel vyresit
instalaci PCI karty s porty (komu by se chtelo porad lezt pod stul) a
zbyvajici zarizeni pripojit na tu kartu. Emulator pochopitelne pracuje
pouze na LPT1 :-0.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach