Barevne displeje

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:29:32 CET 2004

At 11:19 24.4.2002 +0200, ing.Jaroslav Kotlaba wrote:

>Mne jednou napadlo, ze by nebylo spatne, kdyby pri provoznim stavu bylo
>osvetleni treba zlutozelene, pri nejakem havarijnim udaji by se osvetleni
>zmenilo na cervene.

To je VELICE zajimavy napad!!! To by se mi taky hodilo! Akorat kdyz jsem
zkousel podsvetleni LCD cervenyma LED,pripadal mi displej hure citelny.Lepsi
je modra,ale je fakt,ze zas tak nevaruje pred havarijnim stavem.Pokud by mel
nekdo napad,kde sehnat dvoubarevne podsviceny LCD,urcite dejte vedet...
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv