problem s programovanim at90s1200

Lukas Burda burdal1
Středa Březen 17 14:29:16 CET 2004

A co znamena ze prestane fungovat ? {bohuzej sem svoji
neprozretelnosti prisel o avrstudio 3.x (mam tu jen 4) a tak to nemuzu
zkusit s 90s1200}. Jinak 90s1200 nema datovou pamet, kde by se dal
pouzit zasobnik (samozrejme krome registru), takze neni duvod pro sp
(pokud byste tedy nechtel prepisovat reg.) Pokud to tak neni rad se
necham take poucit.

L.