C pro PIC - jak zacit?

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:01 CET 2004

Jsou i pro radu 18, cc8x.

Marek Pavlu

//-----Original Message-----
//From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
//Behalf Of Andy Jancura
//Sent: Tuesday, April 16, 2002 10:01 AM
//To: hw-news@list.gin.cz
//Subject: Re: C pro PIC - jak zacit?
//
//Ahoj Michale,
//
//>Diky za odpov??,
//>st?hl jsem si novou verzi HTSOFT picclitle. Funguje pro 16x84x a 16F627.
//>N?jak se mi to nepoda?ilo rozchodit s MPLABEM. Kompilace z HTSOFT editoru
//>jde, ale ob?as se to kousne. Path v autoexecu m?m nastaveny, tak
//nev?m pro?
//>to nejde. MPLAB 5.50 a HI-TECH PICC Lite v8.00PL1
//
//
//ak sa pozries na www-stranku urcite najdes aj patch na nastavenia pre
//MPLAB... Ak by si to nahodou nenasiel, tak je to par riadkov nizsie a
//zvyraznene ako link.
//
//
//>     Placen? verze by se dala p?e??t, ale PICy jsou rozd?len? na dva
//>kompil?tory pro 16xxxxx a 18xxxx. Nechce se mi d?vat pen?ze za
//n?co co bude
//>za chv?li k ni?emu. A PICy ?ady 18 se zat?m u n?s moc neprod?vaj?.
//
//Ak si myslis, ze je to takto, tak si velky optimista. Ono je
//rozdiel najst
//nieco na na webe a kupit si to v obchode... V tom druhom pripade
//budes okrem
//ineho pocitat aj haliere. Vid nedavnu debatu okolo isteho nemenovaneho
//cidla...
//
//
//Jak je to
//>u CC5X? Maj? u n?s zastoupen?? Hlavn? si to mus?m vyzkou?et, jestli
//>zkute?n?
//>Ce?ko skute?n? u?et?? tolik ?asu, jak tady n?kte?? tolik tvrdili.
//
//No ja neviem. Ak sa pozriem na CC5X, tak urcite najdem, ze plna
//full verzia
//stoji $520,- a je len pre PIC16. Navyse neviem, ako to je s
//kompatibilitou
//na ANSI C. Mam pocit, ze par veci treba robit neuveritelnymi obstrukciami
//ale mozno sa to uz zlepsilo v novsich verziach, inak by za nu asi
//nepytali
//$250,-
//
//Byt Tebou, tak si to poriadne prezriem, vyskusam a hlavne vsetko zratam.
//
//Prajem pekny den,
//
//A.