Co s 27C512 - konecne reseni

Ondřej Pavelka onpakonf
Středa Březen 17 14:28:02 CET 2004

Dekuju vsem za navrhy
(az ted jsem se prokousal cca 3500 prispevky
v konfere, kterou jsem 25 dnu necetl).

> Jinak na soutez je to idealni - jednoduche a zajimave, jenom
> ne efekty s ledkama!

Ivosi, bohuzel ano, nebot ten zvonek je po zrale uvaze
na rozchozeni na universalni desce orpavdu slozity. Kdyby
ten zvonek byl na hotove desce, pak se to da, ale na universalu
to ozivivis behem 2 hodin asi jenom ty. Prave, ze jsem si vzpomnel
na ten ekvalizer, ktery jsem povazoval celkem za jednoduchy
padla volba na ty efekty s led. Ale je tam budic, takze tam muzes
dat 8 tranzistoru (tyristoru) a mas pro nekoho hotovej efekt
na diskosku nebo jinam.

A jeste ke vsemu mam pameti 27C512, ktere jsou OTP, takze
by se ta melodie stejne nedala menit :-((

ZAVER - pouziji 4060, vhodne naprogramovanou 27C512 a 74LS241.
Kazdy efekt ma 64 kroku - adresovani 6 bity z 4060, pak asi 3 bitama
vyber z osmi fektu. vic se mi jich vymyslet nechce :-)))

Zdravi OnPa