monitor WYSE

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

jo jo ja sem odpovedel jen na parametry toho Q ani sem nad tim neuvazoval.Co
tam bylo za originalni trandak? Jestli pouzit BU tak minimalne BU2520DX
pokud bude vyhovovat parametrum stavajiciho trandaku.
BU 2520  1500V/10A/45W ISO218c

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of zaloha
Sent: Friday, April 19, 2002 12:07 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: monitor WYSE

Do monitoru NELZE dat BU508, je to transistor urceny pro TV rozklad a
frekvenci 16 kHz. VGA monitor pracuje minimalne na 31,5 kHz, dnes zpravidla
mnohem vyse, BU508 se upece temer okamzite, i kdyby vse ostatni bylo OK.
Monitor WYSE muze az do 70 kHz, takze opravdu nekde uplne jinde. BU508
proste nestiha.... Je treba pouzit mnohem rychlejsi transistory urcene prave
pro monitory. Par prikladu: 2SC3688, 2SC3996-8, BU2527 apod. V pripade
pouziti neoriginalniho transistoru je treba znat pozadovane parametry a dale
si s pomoci osciloskopu vyhrat s optimalizaci buzeni (proud baze), protoze
na nem velmi zavisi saturacni napeti ke konci cinneho behu versus rychlost
vypinani transistoru (tyto veci jsou protichudne zavisle na proudu baze a
velmi na nich zavisi vysledna kolektorova ztrata)...

Dioda by mela byt rychla, vysokonapetova  a pro proud odpovidajici max.
kolektorovemu proudu koncoveho transistoru, 1N5408 je nesmysl a BYT56
proudove nestaci... Mozna by se dala pouzit napr. BY359 apod.

Nezlobte se, ale nemyslite, ze by bylo lepsi sverit ten monitor nekomu, kdo
veci rozumi a nedela takoveto zakladni "boty"? Jestli si s tim jen tak
amatersky hrajete, je to Vase vec, ale pokud jde o profesionalni opravu???

Jirka