Emulator TOPICE/52

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:27:51 CET 2004

Ja pracuji s verzi 1.0 z  24.4.2002 (oproti puvodni verzi 1.0 z CD je o
cca 1kB delsi).
Nechtel bych delat reklamu, ale emulatory od Comapu tu mame dva (Uni a
Pro). Skutecne se to neda srovnavat, ale ve prospech Comapu!! Nevyhoda
Comapu spociva v tom, ze prostredi je pod DOS a je treba ISA slot. Pri
pokusech s nemeckou verzi prostredi k emulatorum Comap (Appliware) jsem
zase narazil na problem s WinME, takze :(((
Klidne Vam poslu kopii obrazovky, kde bude videt sqely font, popr.
chyby, ktere TOPICE hlasi, jak jsem uvedl.
Asi bych byl schpen dat dohromady projekt (nejaky testovaci), ktery bych
uzivatelum rozeslal na prelozeni a krokovani. Pak bych rad vedel, kterou
verzi Keilu pouzivaji (tady je trochu problem, protoze verze Keilu
nejsou 100% kompatibilni ani mezi sebou, konkretne pri rozvoji
makroinstrukci).
Pavel Brychta
PS: www.mcu.cz - sqele stranky, diky!

http://bazar.mcu.cz