RC soupravy pro modelare a vymenne krystaly

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 14:27:20 CET 2004

Dne po 15. duben 2002 15:59 jste napsal(a):
> Ja nevim, ale podle meho je krystal mechanicky naprosto neodolna soucastka.
> Podivejte se dovnitr a pochopite proc ho pri padu znicite...

Jsem i radioamater, ktery blahe pameti (nastesti je to za nami) posouval
krystaly jodem, nebo ustalovacem. Takze pohled dovnitr je mi pomerne blizky a
nedivim se vubec. :-)

> To je hlavni duvod, proc bych hledal jine reseni. Modelarske krystaly stoji
> mezi 40 - 120Kc, takze nevim o jakych cenach mluvite. Radio s FZ myslim
> prijde draz, ale vynahradi to snadna zmena kmitoctu a predevsim
> spolehlivost - odolnost proti razum. (Krtkovani :-)) )

Ve fazovem zavesu neni treba krystalu?

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo@melzer.cz
"?ern? d?ry jsou tam, kde B?h d?lil nulou"
	-- Steven Wright one Liners