PIC16C5x - programator

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:45 CET 2004

>predevsim urceny ? Asi budu muset dukladne prohledat dostupne
>ceniky a tak dekuji za podnetnou informaci a zaridim se asi podle
>nalezenych cen, ktere jak si uvedomuji, jsem u PIC16C54C uz asi

Programator pro PIC16C5x ma vyznam zejmena tehdy, kdyz si chci postavit nejakou konstrukci s timto procesorem a je publikovan pouze HEX. Pak je asi jednodussi postavit jednoucelovy programator nezli se snazit s nejistym vysledkem prekonvertovat program pro jiny procesor.

Mistni maji moznost nechat si procesor naprogramovat za dvacku v GM v servisu.

GM, maloobchodni ceny procesoru vcetne DPH

16C54C-04I/P    67.60
16C505-04/P     53.30
16C620A-04/P    70.00
16F627-04/P     86.00
16F84A-04/P    155.00   <--- jenom pro srovnani

J. Hanzal