AVR - GM

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:26:26 CET 2004

Jakub Slajs wrote:

> Zdravim,
>
> omlouvam se za mozna trivialni dotaz, ale dival jsem se do ceniku GM na
> procesory AVR a neni mi prilis jasna nasledujici vec:
>
> Cenik:
>
> 90S2313-10P     209,00 Kc
> 90S2313-10PI    106,00 Kc
>
> Datasheet:
>
> AT90S2313-10PC  - Commercial
> AT90S2313-10PI  - Industrial
>
> Muze mi prosim nekdo vysvetlit co maji na mysli tim 90S2313-10P a jestli
> je to PC tak proc je vyrazne drazsi nez PI (kdyz komercni verze byvaji
> levnejsi)?

Protoze v GM katalogu je misty dost curbes a realita muze byt jina.
Objednaval jsem si 90S2313 v SO-20 a z oznaceni nebylo jasny, jestli
budou C nebo I. Nakonec byly I, za dva dny az v Brne a cena velmi
prijatelna (aby se tady po tom GM furt jen neplivalo :-).
BTW loni byly ATtiny v EEPROMkach nebo kde, 89C4051 taky nekde jinde,
atd.
Obcas nekdo neco v novym katalogu opravi, obcas se ale stejnej blabol
zdedi do dalsiho.
Nejlip se mi osvedcilo se zeptat/domluvit.

> Diky,
>
> J.S.

  TomM