problem s programovanim at90s1200

Zdenek Aster zdenek.aster

From: "Lukas Burda" <burdal1@feld.cvut.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, April 04, 2002 7:51 PM
Subject: Re[3]: problem s programovanim at90s1200

> Jeste jednou. V Studiu4 to podle me funguje. Bohuzel tam neni def. soubor
pro
>  90s1200 tak sem to zkusil s 90s2313.
>  L.

program prestane fungovat

Nejak tak uplne nechapu princip, pokud to nahrajete do AVR fyzicky
tak kdovi co to pak udela kdyz tam nemate na konci smycku nekonecnou,
tak procesor potom bloudi kdesi v pameti a kdovi co dela

Nechci kecat, uz jsem 90S1200 dlouho nevidel, ale mam dojem ze zasobnik, je
u ni pouze hardwarove implementovan na 3 skoky, takze SP nema zadny,
respektive
ma, ale pouze hardwarove. Bez zaruky.