DAC08 - kde se stala chyba

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 12:09:53 CET 2004

Zdravim konferenci.

Pouzivam video DAC TDA8702, je velice rychly,
staci mu nesymetricke napajeni 5V a stoji kolem
100.- v maloobchode.

Pisi o nem ze dvou duvodu. Pouzil jsem jej pro
generovani zvuku pomoci 8051, bylo to OK
(proc by taky ne ze ?).
No a jak se zde pise v jinych prispevcich o generovani
videosignalu pomoci jednochipu, da se vyuzit tahle
DACka k jeho generovani - je k tomu stvorena.
Pokud se pouzije 3x (RGB) spolu s MC1377 je mozne
generovat i barevny videosignal. Ale to uz je o necem
jinem.

Jen odber proudu TDA8702 neni zrovna maly, tedy
zalezi na tom, jak moc odber vadi.

Tedy mozna pri 5V jim nahradit pouzity DAC08, jen
jsem trochu nesledoval do ceho to je ...

Snad muj prispevek nebyl od veci :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----P?vodn? zpr?va-----