Re(2x): Erase OTP EPROM

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:09:50 CET 2004

>Tak jako vsechno v kapitalismu - usili smeruje k cene ( ta je bohuzel az na
>1. miste ). Vyrobce dodal 80 ks zarizeni se spatnym FW, nahradili jsme
>korektnim a ted je ukol zbyle pameti nejak "rozumne" vyuzit. no a protoze
>mne nic lepsiho nez vyhodit nenapadlo, zkusil jsem se zeptat. I s vedomim,
>ze bych se mohl dozvedet neco noveho.

Ja vim, ze se tohle tema probiralo na PICLISTu s procesory PIC, experimentalne se zjistilo, ze neexistuje vhodna davka rengenoveho zareni, ktera vymaze pamet, a pritom neprivodi nevratne zmeny v dalsich strukturach procesoru, aby zustal funkcni a spolehlivy.

Dival jsem se do ceniku GM, tyhle (nebo podobne) pameti stoji 57Kc kus, x80 = 4560Kc. I kdyby sly vymazat, uvazte cas na odzkouseni vhodne davky, cas na vymazani, cas na otestovani kazdeho kusu, zabijete s tim nejspis cely den. K tomu pronajem 'mazaciho' zarizeni patrne i s obsluhou, coz nebude take levna vec, a stejne si nebudete jisti, ze ty pameti budou dlouhodobe spolehlive. Ja bych od toho dal ruce pryc.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East