Fw: Brouci z NDR

Petr Žák petrzakcse
Středa Březen 17 12:09:48 CET 2004

Vazeni
Svoje problemy s vyrobou DPS jsem "vyresil" pred dvema lety vyrobou amaterskeko plotru.Maluji trubickovym perem naplnenym pozit.svetlocitlivou emulsi (nic lepsiho jsem bohuzel nepoznal) .Lze malovat nejslabsi caru
perem 0,5 mm (mozna s jinou barvou pujde jeste slabsi).Plotter ma asi 30 kroku/mm, je ovladan z LPT (obsahuje pouze spinace) ,kolega mi napsal v TP5 programek, ktery z HPGL formatu vytvoreneho v EAGLE 2.6 plotter ovlada.Tvorba doustranneho spoje je "trochu" problem musi se provrtat nejake referencni body.

Jirka

drabek.jiri@seznam.cz