Pokazeny Ericsson A1018s

Karel Dudasek dudasek
Středa Březen 17 12:09:43 CET 2004

Sice na subj. tady uz bylou spoustu ruznych pripominek, ale me jde o neco jineho. Ja nepotrebuju zajistit auto proti kradezi celeho auta, ale kdyz jsem dnes prisel k autu a zjistil, ze nema zadne kolo, tak me to opravdu na**alo. Bohuzel to neni muj prvni pripad, ale to co se da na tom aute z venku ukrast, mam uz vse minimalne jednou nove. Jelikoz mam pomerne dost drahe auto, tak se mi vyplati do toho urcite neco investovat, ale chtelo by to nejaky napad. Verim, ze je tady urcite vic takovych lidi, co se jim neco podobneho stalo, tak to stoji za mozna za zamysleni. Rozhodne bych ted nemyslel na nejake mechanicke zarizeni, ale napadlo me napr. poustet do karoserie VN zdroj, ale problem je, ze jednak ma velky odpor, coz by znamenalo velky ubytek + lak, atd...

			Michal