RE: Napad s mobilem

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:09:42 CET 2004

>Premyslel jsem jak nejjednoduseji a taky nejlacineji  zjistovat na
>dalku stav ruznych cidel /teplota,zabespecovacka  atd./. Napadlo me
>ze bych koupil ten nejlacinejsi mobil,  jednotlive tlacitka .....

Napad je to zajimavy, jen mi pripada komplikovany a malo variabilni.
Tezko si vyzadas konkretni udaj, napada mi jen pocet zazvoneni urci
co chces, nebo prevod DTMF na ovladani jednocipu - chybovost? Slozite
budes dekodovat na sve strane co ti zarizeni poslalo. Jsem
presvedcen, ze to co das za zarizeni na dekodovani, by ti hrave
zaplatilo cenu za levny mobil Ericson ci Siemens s konektorem. Tez
nejsem priznivcem otvirat a pajet v mobilu (co zaruka u noveho ?), no
a elektricky co s moznym ruznym potencialem mezi klavesnici mobilu a
jednocipem (relatka ?, nebo detailni mereni a moznost odprasknuti
mobilu?). Schudnou cestu vidim pres SMS - nekdy se ale spozdi, nekdy
nedojdou. Pokud potrebujes mit kontrolu nad spojenim, pak se asi
nevyhnes  DTMF, ale i tak bych se to snazil cpat pres kabel do
mobilu.

Radek

Vse pod jednou strechou - squash, Ricochet, aerobik, solaria, sauna,
posilovna, sport shop, sport bar, masaze - http://www.squashpoint.cz