Vyroba DPS jinak - plotter + rysovaci jehla

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:09:39 CET 2004

Nuz je sice pekny, ale pro odskrabnuti izolacni mezery o sirce 0,2 - 0,5 mm
vcelku na nic. Cena je taky (zatracene) nezanedbatelna. Ale jak jsem psal,
par let uz delam spoje fotocestou a 4tr. presnosti je pro me naprosto
vyhovujici.
--
Rotta