Jednodusi multimetr

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 12:09:39 CET 2004

Ja mam doma akurat 3270,zatial som 99% spokojny,
aj ked ma taku drobnu vadu (ani nie zavadu, iba blbe riesenie):
Na prepinaci hned vedla merania napatia je ohmmeter, clovek
si to pri rychlej praci nemusi vsimnut a potom je merak v haji,
uz sa mi to raz skoro stalo, odvtedy si davam bacha.
Dobra vlastnost je, ze prudove rozsahy su istene poistkou,
mne sa bohuzial stalo, ze som pretazil rozsah 320mA, nezabrala
poistka, ale odniesol si to bocnik, avsak sa to dalo opravit.