hodnota odporu

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:09:38 CET 2004

Dobry den,

vychazi se z citlivosti triaku (v katalogu je uveden proud do ridici
elektrody v rozsahu cca 5 az 20mA dle typu) a pak se zohledn? maximalni
proud do ridici elektrody (byva tak 50 az 100mA)......zbytek je Ohmuv zakon.
Pouze upozornuji, ze pro ovladani triaku je nutne pouzit optotriak (t?eba
S21MD4), ne bezny optoclen, protoze jinak Vam to bude spinat jen v jednom
kvadrantu.....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jate?n? 847