Jednodusi multimetr

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:09:38 CET 2004

Mam 3650-ku k velike spokojenosti. Meri v mych sluzbach uz nejmin 10 let, jedine, co na nem obcas zlobi je prave ten otocny prepinac, presne jak pisete, obcas je treba "zakvrdlat" ;-) bohuzel tedy nejen na odporech, ale kdekoliv. Co se mi na nem fakt libi, je diodove piskadlo, ktere reaguje okamzite. Reakci doba novych metru, co znam je dlouha a hrozne zdrzuje, kdyz clovek neco hleda.

Jiri N.