Klavesnice a mys

Tomáš Dresler edison
Středa Březen 17 12:09:35 CET 2004

Byl jsem verejne napaden, musim se branit.

Zarizeni IPRS bylo objednano 5. 2. a melo byt hotovo do 3 mesicu, tedy 5. 5.
Bylo v poradku a podle zadani odevzdano 22. 5., tedy 17 dni po terminu,
nikoli 4 mesice. Od te doby jej mate k dispozici. Vsechny upravy, ktere jste
dale pozadoval, byly provedeny behem nekolika dnu, a to i nad ramec
puvodniho zadani. Zpozdeni nebylo zpusobeno jen nasi vinou, ale i tim, ze
jste nedodali nenastaveny snimac caroveho kodu. Nikdo od Vas ho nebyl
schopen zprovoznit, museli jsem si stahnout manual primo ze stranek vyrobce.

O urovnich na RS232 nemuze byt sporu, staci si vzit osciloskop. Nikdy jsem
netvrdil, ze log. 0 je zaporne napeti. Povazuji za nestastne pouziti vyrazu
log. 0 a log. 1 na RS232, proto pouzivam radeji "klidova" a "pracovni
(aktivni)" uroven. V klidove urovni jsou signaly zaporne, v pracovni kladne.

V nasem sporu slo o signal DTR. Spravna funkce je ta, ze pokud je signal DTR
(z pocitace) kladny ("je nahozen"), muze pripojene zarizeni data posilat,
pokud je zaporny, tak ne.

Jestli si stale myslite, pane HAVLICKU, ze je to naopak, staci si zmerit
signal DTR u seriove mysi, ktera z nej dokonce byva napajena.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte pros?m nase str?nky http://www.papouch.com