Velmi OT-Einsteinova hadanka

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 12:09:34 CET 2004

Ja myslim, ze problem je uplne nekde jinde. Obcas taky udelam nejakou
silenou hrubku, i kdyz cestina mi vcelku nedela problemy. Ty chyby ale delam
vetsinou tehdy, kdyz pisu na klavesnici, normalne bych to napsal spravne.
Asi je to tim, ze clovek uz ma bezna slova tak nejak v oku a spravna i a y
mu tam jdou sama. Kdyz to, co nadatluju na klavesnici potom znova prectu,
obcas se nestacim divit. No a v tom je podle me cely problem - ze vetsina
lidi si to, co napise, po sobe neprecte. Je to videt na vetsine prispevku,
malo ktery je bez preklepu. Holt uz je asi takova uspechana doba, i kdyz ta
chvilka by asi nikoho nezabila.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of snasel.zdenek
Sent: Tuesday, September 11, 2001 12:50 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Re[2]: Velmi OT-Einsteinova hadanka

Zdravim,
Me taky nesla cestina zrovna na jednicku, ale to je u technicky vzdelanych
lidi normalni.
Nikdo nevi vsechno. To by jsme byli geniov?.
Koupil jsem si CD s vyukou cestiny a kamaradka z pedaku, co bude ucit
cestinu, udelala 3 chyby !!!!
Kolikrat ani cestinari nevedi, co se kde pise.
pr. na hladine se udelal vir , kdyz  na nim letel vyr . Ja jsem si oba v?ry
vyfotil.
Berme to tak.
Zdenek