Adobe Acrobat i Acrobat Reader nenacita nektere znaky v cestine...

Ucastnik hwkonfera
Středa Březen 17 12:09:34 CET 2004

Hello Kadoun,

?ter?, 11. z??? 2001, you wrote:

Proca prodava redukce, do kterych nacpes vsechno, co chces. Bohuzel
podle nasich zkusenosti to chodi spolehlive do 400MHz. Celeron 433 uz
v tom dela psi kusy. Sice se to tvari, ze to chodi, ale W98 bez
predchoziho upozorneni nekontrolovatelne mrznou, programy zobrazuji
modre krabice s hlasenim Provedl neplatnou operaci ....

Celerony do 433MHz v tom sice chodi bez problemu, ale tak 4-6 mesicu.
Potom zacne pocitac take tuhnout, a je potreba redukci ze slotu
vytahnout, vygumovat gumou, a zasunout zpet. Potom to zase chvili
chodi bez problemu.

KVRT> I kdyz sezenete vhodnou redukci, pravdepodobne skoncite jako ja na
KVRT> maximalnim nasobiteli 6,5 (mam BX chipset) takze pri bus 66 MHz pojedete na
KVRT> 433MHz, pri bus 75MHz na 488 (muj pripad) a pri bus 100MHz na 650MHz
KVRT> (teoreticky, nikdy se mi to nepodarilo...) Takze pokud nemate nastavitelny
KVRT> nasobitel aspon do 12, doporucuji koupit posledni Celeron v PPGA (tusim
KVRT> 533MHz) anebo vymenit mobo za novejsi se Socket370...

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic