Odpory - kam s nimi

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:09:30 CET 2004

Hello radek,

?tvrtek, 13. z??? 2001, you wrote:

rk>         Reorganizuji ulozeni soucastek. Poradite, do ceho ulozit odpory, jak
rk> to resite? Doposud jsem je mel ve starych Teslackych obalech na
rk> integrace, ale jiz se zacinaji rozpadat. Zkusil jsem par rybarskych
rk> prodejen, ale vhodnou krabicku s 12 prihradkami jsem nesehnal.
rk> Predstava je, umistit 5-6  E12-rad odporu v miniaturnim provedeni
rk> (TR212), to jest 6x12=72 prihradek.

Papirove pytliky, rozmer cca vyska 80x50mm v dlouhe krabici o sirce
50mm. Takze pytliky jsou tam za sebou, popsane hodnotama. Jedina
nevyhoda, ze ty odpory musis odtamtud vyndavat pinzetou. Kdyz tam
strcis prsty, tak se vetsinou natrhnou, a to potom uz neni ono.

Take bych potreboval neco vhodnejsiho.

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic