Re: vypnutí zesilovače

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:09:26 CET 2004

  Zdravim!

 Na Slovensku vyraba jedna firma predlzovacie snury asi 5
zasuvkove. Je to urcene k pocitacom. Jedna zasuvka v
predlzovacke sluzi na pripojenie k pocitacu a ostatne zasuvky na
periferie. Ked sa pocitac vypne, tak sa odpoja ostatne zasuvky.
Ked sa PC zapne, zapnu sa aj periferie.
  Robia verziu pre AT a ATX, lebo ATX pocitac odobera standby
prud a detekcia vypnutia PC je tazsia => vyssia cena. Cena je cca
250,-Sk/AT a 650,-Sk/ATX. Recenzia na to bola aj v casopise PC
REVUE (www.pcrevue.sk - na webe su starsie cisla).
  www adresa firmy je http://www.asec.sk

  S pozdravom
                             Igor