Adobe Acrobat

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:09:24 CET 2004

Mozna je to blbost, ale v linuxu existuje kratky programek ps2pdf, cesky
to umi v pohode (pracuji s tim v linuxu s latexem), postscriptove
soubory umi generovat kdejaky tiskarnovy driver, staci prepsat ten
program (zdrojaky jsou urcite k dispozici) do windoze (mozna bude stacit
pouzit gcc+nejaky ten windoze emulator a nemusi se s tim delat vubec
nic) a mate to zadarac.
d.