Odpory - kam s nimi

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:09:23 CET 2004

Jeste bych Vam rad sdelil svoji zkusenost: Ja mam odpory v igelitovych
pytliccich. Jsou velikosti cca. 8 X 10 cm. a mam je ve dvou radach
vedle sebe v papirove krabicce. Na kazdem pytlicku je stitek s popisem
hodnoty. Jsem s tim docela spokojen.

Ondrej Tesar

rk> Diky za pomoc pri navrzich – kam s odporama.‡
rk> (moje zena by rekla:" do odpadkoveho kose")

rk> Trochu odpovedi zrekapituluji:
rk> -       vetsina pouziva skrinky MARS, nebo jim podobne, suplicky rozdelene
rk> prihradkou
rk> -       V Makru byly pred prazdninama krabicky o 12 prihradkach, jiz nejsou
rk> -       Karbicky od filmu
rk> -       Karbicky od sirek
rk> -       Papirové sacky
rk> -       Krabicky od propisek

rk> Ja jsem take patral dal a
rk> - v www.GES.cz ,v Praze, maji krabicku s prihradkama (asi 20
rk> prihradek) za 200Kc – berte to z rezervou, neb ani rozmer prihradek,
rk> ani mnozstvi, ani cena se mi nezdaly – tak jednim uchem dovnit,
rk> druhym ven
rk> - v www.Conrad.cz nabízí ve „vyhodne akci do vyprodani zasob“
rk> krabicky o 12 prihradkach, delka prihradek 48 mm, a to za cca 50Kc,
rk> mozna musite hledat v Nemecke verzi katalogu, ta ceska jim moc
rk> nechodi
rk> - v  www.Conrad.cz nabízí krabicky za 26,9Kc o 10 prihradkach, delka
rk> prihradky 48mm.

rk> Doufám, ze jsem na nic podstatneho nezapomel, pokud ano, tak mi to
rk> pripomente.

rk> Radek

rk> Denně nové Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
rk> Aktualizované nabídky 1.000 zájezdů  http://na.dovolenou.cz/