DEFINITIVNI STANOVISKO !!!!!! Adobe Acrobat i Acrobat Reader nenacita nektere znaky v cestine...

Ucastnik hwkonfera
Středa Březen 17 12:09:23 CET 2004

Pan Hanzal me vzdycky rozesmeje :)
Ja jsem psal, ze neznam nikoho, kdo by mel lokalizovanou verzi - ja ji take
nemam a nepletu-li se pro sw tohoto typu se do zahranici nejezdi a tak puvod
"sveho" nelokalizovaneho Acrobata tedy dale pro jistotu rozebirat nebudu
:)...(co kdyz posloucha nejaky agent Adobe :) ) ...ale jsem rad, ze do
jejich kuchyne jiz malicko vidim, protoze koupit neco za 12 a vic tisic a
potom se dohadovat s nejakymi vykutalenymi pravniky Adobe, ze jejich produkt
je vlastne zlodejina, protoze za stejny penize co American dostanete pulku
produktu a dokonce bych rekl tretinu, protoze modul Capture je snad to na
Acrobatu nejzajimavejsi, to se mi nechce. Cili muzu zodpovedne rict: s chuti
si ho odinstaluju, vycistim pospinene registry a pojedu pres legalniho
Readera a Recognitu, kterou mam ke scanneru s licenci. Basta.

To co me na tom ale stve, je, ze se skutecne podstatne veci o produktu
dozvite at kdyz patrate po diskuznich forech a zdimete zastupce (pardon,
korespondujete se zastupcem...) Adobe. A to je prinejmensim nefer. A nebo
snad nemam pravdu a nekdo slysel o tom, ze by nekomu ceska verze pod Win32
umoznila tvorit plny font vektoroveho pdf ? A nebo o opaku na ktery zastupci
Adobe halasne upozornuji a cenu produktu tomu proptne prizpusobi ?
Ale hlavne, ze se hrabou prachy...

Vsem uzivatelum vrele doporucuji: vemte svoji licenci a bezte jim to omlatit
o hlavu! (snad se proberou)

Mejte se fajn:   Simon Cihelnik