Adobe Acrobat

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 12:09:21 CET 2004

> Alebo aj Fineprint PDF Factory.

Taky jsem doufal, ze je to konecne to prave, ale
narazil jsem jiz na nekolik problemu:
1. z Wordu97 kurziva, tucna Times Roman (rozsype
se cestina)
2. trochu vetsi soubory nez z Acrobata
(zanedbatelny fakt)
3. podstatne pomalejsi zobrazovani PDF v readeru
(cca 5x oproti stejnemu domumentu vytvorenemu v
Acrobatu)
Vim, ze vetsina ma rychle stroje, ale ja pouzivam
stale Notebook 486 (jsem velmi spokojen), ale PDF
se zobrazuje rychlosti, ze stacim pocitat
pismenka.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz