hudba / rec

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 12:09:19 CET 2004

> Zdravin lidi!
> Schanim nejaky chytry IO ktety by rozpoznal v audio signalu hudbu od reci.
> Chtel bych pak samostatne regulovat hlasitosti, potoze kdyz posloucham radio
> spise jako kulisu tak mi hudba
> az vadi a mluvenemu slovu neni rozumet.
> Vim ze tato informace se da penaset pomoci RDS, ale to u nas snad nikdo
> nepouziva.
> Dekuji za rady
>
> Kinzel

Pokud jde jen o regulaci hlasitosti audiosignalu, neni lepsi pouzit rizeny zesilovac
a regulovat ho na konstantni hlasitost? Neco jako je automaticka regulace zaznamove
urovne. Kdysi jsem videl i schema. Dnes by na to sly pouzit integrovane obvody pro
potlacovace sumu, ktere maji ruzne detektory spicek, rizene zesilovace apod. uz v sobe.

Pokud jde o VPS, moje video ho sice ukazuje i na Nove, ale stejne nechodi. Asi jen
reklamni trik. Takze bych to tak vazne nebral. Myslim, ze na Prime to bylo to same
- video signal VPS detekovalo, ale spustit s nim nahravani neslo.

A jinak:
Osobne se mi zda krajne nepravdepodobne, ze by televizni stanice, ktere z reklam dost
ziji, umoznily vlozenim nejakeho pomocneho signalu kamkoliv moznost tyto reklamy obejit.
Rozpoznat reklamy filtraci zvuku ci obrazu je podle mne ztrata casu; mozna i k ochrane
pred touto hrozbou se uvodni shoty dost casto meni a stejne je to velmi narocna zalezitost.

Hledate v zivote harmonii a trvale stesti?
Zkuste se podivat na http://chram.hyperlink.cz
Naleznete tam harmonizacni cviceni cchi-kung, tchaj-t'i,
... pribehy, testy osobnosti ...
... prislovi a neco z cinske kultury