www.protel.com

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:09:18 CET 2004

Dobry den,

> Ale rad by som vedel, preco nepouzit hotove kniznice v proteli a servis na
> web-e. Najde sa tam na 95% vsetko hotove.

Nebranim se pouzivat hotove knihovny. Ale ja potrebuji pouzdro TO220 nalezato a nasel jsem jen na stojato. Tedka navrhuji desku se soucastkamu co se daji koupit v GM (tlacitka a LED segmentove display a pro cislicovky jsem nenasel ani pozadovanou schmetickou znacku natoz pozdro). Take na webu jsem pozadovane pouzdra nenasel. Nejaky archiv z pouzdry jsem si ztahnul, ale nic. Ale pokud budu pouzivat ruzne IO a pasivni soucastky, tak jsem toho tam nasel habadej. Dokonce i pouzdro VQ64, ktere jsem v eaglu postradal (v protelu ma jine oznaceni. Znaceni VQ64 je podle fi. xilinx).
Tak me asi nezbyde nic jineho nez vzit si supleru a merit a merit a v protelu vyrabet pouzdra.

Ale presto vam vsem diky.