Vyroba DPS jinak - plotter + rysovaci jehla

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:09:16 CET 2004

Hello Ondrej,

st?eda, 19. z??? 2001, you wrote:

Ten nuz se netoci, reze to v poloze kterou jsem nakreslil. Nuz je
uchycen tak jako napr. kolecko u servirovaciho stolku, tzn. ze ta
spicka noze je vlecena tak, aby smerovala vzdy dopredu, a "ryla"   do
folie "drazku" Kotoucovy je proto, aby se po opotrebovani jednoduse
nabrousil. Staci dodrzet uhel, a bruskou ho liznout z te celni plochy,
kterou reze.

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic